Kliniek Arnhem
Sonsbeeksingel 29-31
6814 AB Arnhem
Bel voor vragen of een afspraak:
088 - 200 73 33 (vanuit het buitenland: +31 88 200 73 33)
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 – 16.30 uur. Op zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.45 – 14.00 uur.
Houd voor een afspraak je burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Dit vind je op je paspoort, rijbewijs of ID-kaart.
Heb je niemand die met je mee kan naar de kliniek, maar ga je liever niet alleen; Abortusbuddy’s kunnen gemakkelijk worden meegevraagd via www.samennaardekliniek.nl . Dit is helemaal gratis en vertrouwelijk!
Routebeschrijving
Kijk voor een routebeschrijving en meer informatie over de kliniek op de pagina Abortuskliniek Arnhem.
Kliniek Eindhoven
Mildred Clinics – locatie Eindhoven
Jan van Schoonvorststraat 20-22
5611 PK Eindhoven
Bel voor vragen of een afspraak:
088 - 200 73 33 (vanuit het buitenland: +31 88 200 73 33)
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 – 16.30 uur. Op zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.45 – 14.00 uur.
Houd voor een afspraak je burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Dit vind je op je paspoort, rijbewijs of ID-kaart.
Heb je niemand die met je mee kan naar de kliniek, maar ga je liever niet alleen; Abortusbuddy’s kunnen gemakkelijk worden meegevraagd via www.samennaardekliniek.nl . Dit is helemaal gratis en vertrouwelijk!
Routebeschrijving
Kijk voor een routebeschrijving en meer informatie over de kliniek op de pagina Abortuskliniek Eindhoven.
Locatie 's-Hertogenbosch
Mildred Clinics – locatie ’s-Hertogenbosch, Gezondheidscentrum Samen Beter,
Palmboomstraat 127
5213 VG ‘s-Hertogenbosch
Bel voor vragen of een afspraak:
088 - 200 73 33 (vanuit het buitenland: +31 88 200 73 33)
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 – 16.30 uur. Op zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.45 – 14.00 uur.
Houd voor een afspraak je burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Dit vind je op je paspoort, rijbewijs of ID-kaart.
Heb je niemand die met je mee kan naar de kliniek, maar ga je liever niet alleen; Abortusbuddy’s kunnen gemakkelijk worden meegevraagd via www.samennaardekliniek.nl . Dit is helemaal gratis en vertrouwelijk!
Routebeschrijving
Kijk voor een routebeschrijving en meer informatie over de kliniek op de pagina Abortuskliniek ‘s-Hertogenbosch.
Heb je een vraag of wil je contact?
Mail ons.
Wij nemen uw mailbericht in behandeling
Als je een klacht hebt
De medewerkers van onze klinieken stellen alles in het werk om onze cliënten zo goed mogelijk te behandelen en het verblijf in onze kliniek zo aangenaam mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat een behandeling niet helemaal naar wens verloopt en je niet tevreden bent. Als dat het geval is, horen we dat graag. Omdat het dan misschien nog mogelijk is om iets aan jouw klacht te doen. En omdat het ons helpt om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen en onze zorg nog verder te verbeteren.
Als je een klacht hebt, kun je deze het best direct bespreken met degene bij wie jouw klacht is ontstaan. Maar je kunt je klacht ook neerleggen bij onze klachtenfunctionaris. Hieronder lees je hoe dat in zijn werk gaat.
De klachtenfunctionaris
Onze klachtenfunctionaris zorgt ervoor dat klachten op een goede manier worden behandeld. Zij geeft informatie over hoe je je klacht het best kunt indienen. Ook kan zij een afspraak maken met degene bij wie de klacht is ontstaan. Als je dat wilt, kan de klachtenfunctionaris bij het gesprek met deze medewerker aanwezig zijn.
Wij registreren de klachten die bij ons binnenkomen en verwerken die in een jaarlijkse rapportage. Dit gebeurt zonder vermelding van de persoonlijke gegevens van de cliënten. Je anonimiteit is dus altijd gegarandeerd. Ook hoef je niet bang te zijn dat het indienen van een klacht invloed heeft op de kwaliteit van je behandeling. Wij waarderen het juist zeer als onze cliënten hun ervaringen melden, óók als het een minder goede ervaring is.
Je kunt je klacht indienen door gebruik te maken van het klachtenformulier. Het ingevulde formulier kan je mailen naar klachten@mildredclinics.nl. Versturen per post kan ook. Het adres is:
Mildred Clinics
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Sonsbeeksingel 29
6814 AB Arnhem
Geschillencommissie Zorginstellingen
Als de bemiddeling door onze klachtenfunctionaris niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, kun je een formele klacht indienen bij de Geschillencommissie. Voorwaarde is wel dat je je klacht eerst hebt besproken met een medewerker van onze kliniek of met de klachtenfunctionaris. Op de site van de Geschillencommissie Zorg vind je hun klachtenformulier en een uitleg van de procedure.
Klachtenreglement
Wil je meer weten over onze klachtenregeling, dan kan je dit lezen in ons klachtenreglement.
.